Utalentowany lekkoatleta wspierany przez największy hub e-commerce

Krzysztof Grochowski

Primavera Parfum, największa firma w kraju w zakresie wielokanałowej sprzedaży produktów Health&Beauty, nawiązała współpracę sponsorską z Krzysztofem Grochowskim.  W ramach współpracy Grupa będzie korzystać z wizerunku utalentowanego, reprezentującego barwy AZS-AWF Warszawa skoczka w dal. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Krzysztof Grochowski uchodzi za jednego najbardziej utalentowanych polskich lekkoatletów. 18-letni zawodnik mimo młodego wieku ma na swoim koncie wiele sukcesów i znaczących wyników. Sięgał po tytuły mistrza kraju w różnych kategoriach juniorskich (U-16, U-18). W dorobku ma również medale w seniorskim czempionacie. W 2024 roku zdobył brąz MP na otwartym stadionie (Bydgoszcz). Wynik ten powtórzył na tegorocznych halowych mistrzostwach kraju (Toruń). Jest także halowym rekordzistą Polski do lat 18.

Na arenie międzynarodowej Grochowski może pochwalić się czwartym miejscem na zeszłorocznych Mistrzostwach Europy U-18 w Bańskiej Bystrzycy. Był również finalistą mistrzostw świata do lat 20 w Limie (7.pozycja). Jego rekord życiowy wynosi 7.75 m, co w europejskim rankingu do lat 18 za rok 2024 pozwoliło mu zająć drugą lokatę.

Umowa z Krzysztofem Grochowskim została podpisana na czas nieokreślony i obejmuje wykorzystanie wizerunku młodego lekkoatlety w działaniach komunikacyjnych całej Grupy. Współpraca ma również objąć powstający z inicjatyw Primavera Parfum portal Zdrowie.pl, łączący wiedzę o zdrowiu i wellbeingu z możliwością zakupu wyselekcjonowanych produktów, w tym suplementów. Planowany termin uruchomienia witryny to jesień tego roku.

– Cieszymy się, że możemy wspierać karierę utalentowanego skoczka w dal. Chcemy pomagać młodym, dobrze rokującym sportowcom, reprezentującym dyscypliny olimpijskie. Krzysztof Grochowski trenuje pod okiem doświadczonego Janusza Merwy, stojącego za wcześniejszymi sukcesami rekordzistki Polski w trójskoku Małgorzaty Trybańskiej-Strońskiej, co powinno być gwarantem dalszego, sportowego rozwoju lekkoatlety. Jestem przekonany, że jego kariera już wkrótce nabierze rozpędu, a duże sportowe sukcesy są jedynie kwestią czasu – powiedział Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum.

Grupa działająca w branży Health&Beauty od dawna angażuje się w rozwój stołecznego sportu. Primavera Parfum jest sponsorem głównym wielosekcyjnego klubu sportowego Hutnik Warszawa oraz partnerem głównym największej koszykarskiej ligi amatorskiej w Warszawie - WBA. Firma regularnie wspiera także turnieje koszykówki 3x3 (m.in. 3x3 UFFO Mazovia CUP czy COS 3x3 CUP).

Więcej informacji o Primavera Parfum Group znajduje się na oficjalnej stronie:  https://www.primaveraperfum.pl

 

źródło: informacja prasowa


Udostępnij ten artykuł na swoim profilu:

 

Sprawdź ofertę forBET

Artykuły powiązane